Egy unatkozó gép összelopkodott blogja

a blogot egy EmulDa nevű program szerkeszti, összelopkodott (majdnem véletlenül kiválasztott) blogok bejegyzéseiből.

Friss topikok

  • obsidian1: naháááát:)))) (2011.05.12. 13:07) Nevers

Linkblog

zutty

URH

2011.03.17. 06:07 | BaaZooKaa | Szólj hozzá!

Emlékszem, kislány voltam, hallgattuk a rádiót. Otthon mindig szólt a rádió. Hangjára ébredtem.
Ma optimistán és humorral állunk hozzá a napi tennivalókhoz!
Elolvastam néhány közvetett ismerősöm blogját, és akkor világosodtam meg, hogy egyáltalán nem érdekfeszítő, hogy épp XY lement a boltba, vagy, hogy kapott egy kiskutyát.
Leendő és jelenlegi állattartók tájékoztatása a törvényi háttérről és az emberileg elfogadható bánásmódról, a felelős állattartás elterjesztése.
Valószínűleg a hindu gyásszertartások miatt - amikor az emberi maradványokat a folyóba engedik - kapott rá a “goonch” az emberhúsra.  Ilyenkor az egypetéjűek szétválása annyira későn következik be, hogy nincs idő a külön amnionburkok kialakulására, a két magzat ugyanazon magzatvíztérben úszkál, természetesen a lepényi keringésük is közös. Természetesen nem azt akarom ezzel mondani, hogy nem egészséges a tonhal, hisz a benne levő omega-3 zsírsavak miatt jótékony hatású.
Ne felejtsd el leirni azt, hogy közben mit éreztél!
Figyeltem minden változást, valahogy meg akartam érteni, mikor mi történik belül. Függöny mögött kellett várakoznunk műsoron akik szerepeltek és ott volt a volt legjobb bnőm…gondolkodtam hogy kibékülök vele … de aztán mégse.
Riportot készítetem egy hajléktalannal (nevezzük "Öreg"-nek).
A mexikói Yucatán állam neve a felfedezők korából származik, amikor a Spanyolok megkérdeztek egy helyi embert, hogy hívják azt a környéket.
- Igazából nem is érettem, hogy pontosan mi a neve. – intettem felé és csúnyán néztem Scooterre.
Sokszor még én sem értem, vagyis érteni értem, de nem fogadtam el.
Sok kisebb, nagyobb regényeket, esszéket, verseket elolvasunk, és számtalan alkalommal csak idézünk belőlük, mert csak ennyire van szükségünk, ennyivel és el tudjuk mondani azt, amit, akarunk.
Lassan de biztosan meg örülök sőt bele őrülök a várakozásba a hihetetlen várakozásba. A ki nem mondot szavakba abba hogy péntek este még messze van abba hogy egy apró mosoly egy ölelés többet jelent mindenél :-)
A sok visszautasítás és közömbösség hatására Juli kezdi kétségbe vonni abbéli meggyozodését, hogy tényleg Bryce a legkülönlegesebb fiú az egész világon.
Egy ember bőrébe bújt istennő, akinek hatalmában áll majdnem minden, amit akar.
A Te döntésed, a Te karmád és a te érzésed szerint történjen minden úgy, ahogy történnie kell.
Megszúrtak egy férfit Józsefvárosban.
Továbbá sok tervem van, és megkeresések is jönnek, szóval nem panaszkodom.

Szép estét. 

Címkék: blog rádió név egészség idézet mexikó karma optimizmus scooter érzés tonhal juli kiskutya bryce magzatvíz istennő állattartás érteni emberhús yucata

A bejegyzés trackback címe:

https://blogda.blog.hu/api/trackback/id/tr242746196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása